lördag 31 januari 2009

7.5 kilo i axelmaskin

Lyckades för 2 a gången i rad glömma att ta med mitt bankkontonummer till gymmet idag. Hur svårt kan det vara? Det är bara att skriva upp numret och ta med sig. Men icke. Hur som: träningskortet är i alla fall fixat (kontonumret måste lämnas in den närmsta veckan) och Friskis it is. Jag är öppen för alla typer av träningspush och pepp eftersom jag insåg idag att jag bara orkar lyfta 7.5 kilo i axelmaskinen....hur sjukt dåligt är inte det?? Sviterna efter min skadade axel (sedan mars förra året) gör sig verkligen påminda..trodde inte att ALLA muskler kunde försvinna ur kroppen. Men jodåsåattde... det är bara att sätta igång med att bygga muskler.
Några tips?
Har tänkt skita i det där med att bygga långa slanka muskler. Tunga vikter och bara några repetetitioner borde göra susen..=)

Vill även prova deras Yogapass och danspass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett annat sätt att tappa alla musklerna på är att få barn, första veckan kunde jag på fullaste allvar inte göra EN sit up!!! Nu därimot kan jag lyfta 12 kg på en arm:-)

PUSS