fredag 16 januari 2009

Bättre och bättre..

...dag för dag. Har just avnjutit en total tv-kväll i soffan. På spåret, Skavlan, utröstningen i Let's Dance och första avsnittet av Samantha. En bra dos för en fredagskväll tycker jag.
Skavlan var trevligt, lite lagom trevliga samtalsämnen och intressanta gäster. Förutom Åsa Vilbäck. Vad gjorde hon där överhuvudtaget? Och såg hon ut så där när hon var med i Robinson? Nä, jag minns inte henne alls så där... Well well, kanske bra att något ändrar sig med åren.

Hade goodbye-middag med Linis och Jojjo igår på Öfre. Underbart mysig middag med thaikäk och marängswiss till efterrätt! Och massa härligt tjejsnack såklart! Mums.

Imon blir det födelsedagsfirande i Alvik med Mo! Det finns planer på att gå ut men jag tror att jag bör gå hem efter middagen och kurera mig.

Nu snart dags att sova.

zzz

Inga kommentarer: