tisdag 18 november 2008

Resenoja

Imorgon vid den här tiden är vi snart på väg till flygplatsen. Planet lämnar Düsseldorf 12.30. T har redan checkat in online så vi är praktiskt taget på väg. Tjohoo,

Nu till det där praktiska som ska ordnas innan man åker.. Jag har ju egentligen tid att fixa. Men jag får inget gjort. Pillar lite här, hämtar något där, lägger i högar, funderar lite över vilka skor, ska man åka i jeans? Inget blir riktigt färdigt. Jag antar att det blir gjort som vanligt i sista minuten.

Pratade just med Schwedische Handelskammer om jobb som svensklärare här i Düsseldorf. Spännande.
och idag måste jag skicka iväg några ansökningar till.. så att jag kan åka iväg med lite mindre dåligt samvete och kanske ha något positivt svar som väntar vid återkomsten.

Hasta Luego!

1 kommentar:

L sa...

Det ska man ha! Det visar pa att det kommer bli en spannande o fantastisk resa sager resegudarna!! :)

Och lite extra apotek kan vara vart att ha i vaskan nar du har Thompa med dig (dvs glom inte heller after-sun-kram..hehe).

NJUT o ha det fantastiskt. Drick massa goda mexikanska drinkar o at rikligt med fajjjjitas.

Tank, nu ar vi snart pa HELT olika hall i varlden! Ses snart! PUSS!