fredag 29 augusti 2008

Inlämnat!

Puh...

Idag kl 14.30 lämnade jag in den... texten som jag arbetat med den senaste tiden. Redan i december började tankarna om ämne snurra. Idag den 29e augusti skickades det färdiga alstret iväg.

Nu kan jag andas ut de kommande dagarna, innan Vs uppsats kommer, som jag ska opponera på. Och den kritiska timmen nalkas den 8e sep när det ska synas i sömmarna..

Tack till:
Sara som gett tips och svarat tålmodigt på alla frågor över mail.
Linda som läst igenom och gett språklig feedback på både svenska och engelska.
Mamma och pappa som lagat mat, printat massor av läsex, kokat kaffe och låtit mig vara i fred när det har behövts.
Bengt för utskick av formalia-lathund just i rätt stund och Karin för tips under resan.

och sist men absoult inte minst:
Thomas för alla timmar av diskussion angående ämnesinriktning, hjälp, stöd och uppmuntran samt åtskillig teknisk support när det krisat med fotnoter och sidnummer. Mein Held!

Utan er hade det inte blivit någon magisteruppsats!!!

Peace out!
M

Inga kommentarer: